Reklamace, vrácení zboží

Velmi se snažíme, aby všechno naše zboží, které Vám s láskou dodáváme bylo bezchybné.

Může se ovšem stát, že Vám zboží nesedne, nebude Vám vyhovovat velikost, nebo na zboží naleznete vadu. Taky máte nárok na vrácení zboží bez udání důvodu do 14dní od převzetí zboží. 

V těchto případech tady pro Vás máme zjednodušený postup pro vyřízení.


1. Zboží prosíme pečlivě zabalte , vyplňte buď vzorový Reklamační protokol nebo nám všechny důležité informace vypište na papír a přiložte do balíčku.

2. Zboží nám zašlete na vlastní náklady (nikoliv na dobírku) doporučeně na adresu:

Šárka Martincová, nám. Mudr. J. Svobody 60, Zruč nad Sázavou, 285 22 

Nebo můžete využít poslání zboží na pobočku zásilkovny

Zaslání zboží přes zásilkovnu je zpoplatněno částkou 79,- Kč, ta bude odečtena z částky, kterou Vám budeme vracet na účet.

V případě vrácení přes Zásilkovnu stačí zboží zabalit, přiložit protokol, nebo kontaktní údaje, číslo objednávky a číslo účtu, kam vrátit peníze.

Následně zanést na jakoukoliv pobočku zásilkovny a nahlásit kod pro zpětné zaslání.

Zásilku nemusíte popisovat, v Zásilkovně si štítek vytisknou, platit nic nebudete :)

 

KOD PRO ZPĚTNÉ ZASLÁNÍ PŘES ZÁSILKOVNU JE:  94246876

 

Jakmile od Vás balíček s vráceným zbožím obdržíme, budeme Vás kontaktovat a vše co nejrychleji vyřídíme k oboustranné spokojenosti.

OD 1.1.2021 ZBOŽÍ NEMĚNÍME, VRACÍME VŽDY ČÁSTKU ZA VRÁCENÉ ZBOŽÍ NA ÚČET UVEDENÝ V PROTOKOLU.

POKUD SI PŘEJETE MENŠÍ/VĚTŠÍ/JINÉ ZBOŽÍ, PROSÍM VYTVOŘTE NOVOU OBJEDNÁVKU NA NAŠEM ESHOPU WWW.KULISARNY.CZ

Podrobnější informace najdete zde Obchodní podmínky

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení